Mijn BNP Lening activeren

In Mijn BNP Lening heeft u altijd inzicht in uw lening. Activeren is eenvoudig. Vul hieronder het activatienummer uit de welkomstbrief in.

  • Gegevens invullen
  • Code invullen
  • Wachtwoord aanmaken

Vul uw gegevens in

U ontvangt hierna een code op uw telefoon om uw gegevens te bevestigen.

Vraag en antwoord

Om gebruik te maken van Mijn BNP Lening heeft u een activatienummer en wachtwoord nodig. Het activatienummer staat in de welkomstbrief die u van ons heeft ontvangen. Het wachtwoord maakt u zelf aan tijdens het activeren. Voor het inloggen op Mijn BNP Lening maken we gebruik van het e-mailadres en telefoonnummer dat u bij de leningaanvraag heeft opgegeven.
  • Ga naar bnppf.nl/activeren;
  • Vul het activatienummer, uw geboortedatum en postcode in;
  • Klik op 'Ga verder';
  • Vul de code in die u per sms krijgt en klik op 'Ga verder';
  • Maak uw wachtwoord aan, u kunt deze zelf kiezen;
  • Na het accepteren van de gebruiksvoorwaarden kunt u inloggen;
  • U ontvangt een bevestiging van het aanmaken van uw Mijn BNP Lening op uw e-mailadres.
Het activatienummer is een uniek nummer dat u nodig heeft als u voor het eerst wilt inloggen op Mijn BNP Lening. Het activatienummer staat in de welkomstbrief die u van ons heeft ontvangen. U hoeft tijdens het aanmelden het nummer maar een keer in te voeren.
Heeft u geen activatienummer (meer)? Om veiligheidsredenen kan een nieuw activatienummer niet per e-mail worden aangevraagd. Hulp nodig? Bel ons op 088 - 655 61 60.
Misschien is het activatienummer verlopen. Het activatienummer is twee maanden geldig. Is het activatienummer verlopen dan kunt u per e-mail of telefonisch een nieuw activatienummer bij ons aanvragen. Hulp nodig? Bel ons op 088 - 655 61 60 of stuur een e-mail naar klantenservice@mijnlening.bnpparibas-pf.nl.

Hulp nodig?

Bel met een medewerker
088 - 655 61 60 088 - 655 61 60
Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:30
Binnen 1 werkdag antwoord